هفت دلیل برای شروع کسب و کار آنلاین

هفت دلیل برای شروع کسب و کار آنلاین

کتاب با چرا شروع کنید

در روز جهانی کتاب، یک نظرسنجی از همراهان عزیز صفحه اینستاگرام پرسیدم و برای یک چالش کتابخوانی ازشون دعوت کردم که خدا رو شکر با استقبال زیادی مواجه شد
برای اولین چالش کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک از انتشارات آموخته معرفی شد البته این کتاب هم با نظر همراهان عزیز انتخاب شد

براساس بخش‌های این کتاب یک جدول مطالعه برای شما همراهان عزیز در این چالش تهیه شده است. برنامه به گونه‌ای است که در روز تعداد صفحات مناسب و کمی مطالعه خواهد شد

جدول مطالعه کتاب با چرا شروع کنید

جدول مطالعه کتاب با چرا شروع کنید


همراهان عزیز که مایل هستند نسخه کاغذی این کتاب را تهیه کنند از طریق وب‌سایت انتشارات آموخته و کد payambaran با 10 درصد تخفیف این کتاب را سفارش دهند


همچنین کتاب با چرا شروع کنید را به صورت نسخه الکترونیکی از طریق اپلیکیشن فیدیبو نیز قابل دسترس و مطالعه است.


علاقه‌مندان کتاب‌های صوتی می‌توانند از لینک زیر نسخه صوتی کتاب با چرا شروع کنید را خریداری کنند


سایمون سینک در یک تد تالک درباره علت تاثیرگذاری رهبران بزرگ و قدرت کمپانی های آن ها را این گونه تقسیم بندی می کند: تقریبا همه کمپانی ها و افراد در باره ی اینکه «چه» کاری را می خواهند انجام بدهند اطلاعات دارند و می دانند

می‌توانید این دوبله فارسی از سایمون سینک درباره رهبران بزرگ چگونه الهام بخش دیگران می‌شوند را تماشا کنید


فهرست مطالب کتاب با چرا شروع کنید:

پیشگفتار مترجم
مقدمه: چرا باید با چرا شروع کنیم؟

بخش اول: دنیایی که با چرایی شروع نمی‌کند
فصل اول: فکر می‌کنیم می‌دانیم
فصل دوم: هویج و چماق

بخش دوم: دیدگاه جایگزین
فصل سوم: دایره‌ی طلایی
فصل چهارم: این نظر من نیست، اصول زیست‌شناسی است
فصل پنجم: شفافیت، نظم و ثبات‌قدم

بخش سوم: رهبران به دنبال‌کننده نیاز دارند
فصل ششم: ظهور اعتماد
فصل هفتم: چطور به نقطه‌ی عطف می‌رسیم؟

بخش چهارم: چطور کسانی را که باور دارند دور هم جمع کنیم؟
فصل هشتم: با چرایی شروع کنید، اما بدانید چطور
فصل نهم: چرایی را بشناسید، چگونگی را بشناسید، سپس به سراغ چیستی بروید
فصل دهم: بیشتر گوش کنید تا اینکه حرف بزنید

بخش پنجم: موفقیت، بزرگ‌ترین چالش است
فصل یازدهم: وقتی چرایی مبهم می‌شود
فصل دوازدهم: جدایی اتفاق می‌افتد

بخش ششم: چرایی‌تان را کشف کنید
فصل سیزدهم: خاستگاه‌های چرایی
فصل چهاردهم: رقابت جدی

اینستاگرام قابلیت شبیه TikTok به نام Reel را در آلمان و فرانسه رونمایی کرد

رفتار حرفه‌ ای در رسانه‌ های اجتماعی

رفتار حرفه‌ای در رسانه‌های اجتماعی

همه ما امروزه در رسانه‌های اجتماعی حضور داریم و بخشی از زندگی‌مون داخل این فضا می‌گذره هر جایی هم یک سری آداب و رسوم مخصوص خودشو داره
قراره با هم بخشی از رفتار حرفه‌ای در رسانه‌های اجتماعی رو با هم مرور کنیم

ادامه نوشته

مطالعه موردی اینستاگرام در سال 2019، آنچه از بررسی 5/4 میلیون پست به دست آمد!

مقدمه

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد و بسیاری از برندها و افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) از این کانال ارتباطی برای معرفی محصول و حضور در آن استفاده می‌کنند. البته اینستاگرام مانند سایر رسانه‌های اجتماعی این فرصت را به برندها می‌دهد که با مخاطب‌های خودشان در ارتباط باشند.
حتی افرادی که حساب کاربری خصوصی دارند از این پلت فرم به عنوان دفتر خاطرات روزانه خود استفاده می‌کنند.
خب، سوالی که ممکن است مطرح شود این است که چگونه برندها و افراد تاثیرگذار از اینستاگرام استفاده می‌کنند و با استفاده از چه نوع محتوایی با مخاطب تعامل برقرار می‌کند؟
در مطالعه‌ای که در بازه زمانی اول ژانویه تا 30 ام ژوئن 2019 بر روی بیش از 34،100 پروفایل که شامل بیش از 5/4 میلیون پست انجام شده است بررسی می‌شود.

ادامه نوشته

8 نکته اصول بازاریابی اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) برای کسب و کارها در سال 2024