رفتار حرفهای در رسانههای اجتماعی
/در بلاگ /توسط پیام لاهه مطلقرفتار حرفهای در رسانههای اجتماعی
همه ما امروزه در رسانههای اجتماعی حضور داریم و بخشی از زندگیمون داخل این فضا میگذره هر جایی هم یک سری آداب و رسوم مخصوص خودشو داره
قراره با هم بخشی از رفتار حرفهای در رسانههای اجتماعی رو با هم مرور کنیم
مطالعه موردی اینستاگرام در سال ۲۰۱۹، آنچه از بررسی ۵/۴ میلیون پست به دست آمد!
/در بلاگ /توسط پیام لاهه مطلقمقدمه
اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد و بسیاری از برندها و افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) از این کانال ارتباطی برای معرفی محصول و حضور در آن استفاده میکنند. البته اینستاگرام مانند سایر رسانههای اجتماعی این فرصت را به برندها میدهد که با مخاطبهای خودشان در ارتباط باشند.
حتی افرادی که حساب کاربری خصوصی دارند از این پلت فرم به عنوان دفتر خاطرات روزانه خود استفاده میکنند.
خب، سوالی که ممکن است مطرح شود این است که چگونه برندها و افراد تاثیرگذار از اینستاگرام استفاده میکنند و با استفاده از چه نوع محتوایی با مخاطب تعامل برقرار میکند؟
در مطالعهای که در بازه زمانی اول ژانویه تا 30 ام ژوئن 2019 بر روی بیش از 34،100 پروفایل که شامل بیش از 5/4 میلیون پست انجام شده است بررسی میشود.
۸ نکته اصول بازاریابی اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) برای کسب و کارها در سال ۲۰۱۹
/در بلاگ /توسط پیام لاهه مطلق
8 نکته اصول بازاریابی اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) برای کسب و کارها در سال 2019
در بازاریابی اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) تنها داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام به شما کمک نمیکنه که محصولات کسب و کار خودتان را بفروشید بلکه باید بر روی استراتژی محتوا و همچنین نحوه جذب مشتریان و درگیر کردن آنها با محتوای خود در اینستاگرام نیز کار کنید
این 8 نکته اصول بازاریابی اینستاگرام میتوانند به شما کمک کنند تا محصول خود را بهتر و در مقیاس بزرگتری در اینستاگرام تبلیغ کنید
خب در ادامه چند نکته که به شما کمک می کند محصول خود را از طریق بازاریابی اینستاگرام بهتر به فروش برسانید معرفی می شود