مدرس دیجیتال مارکتینگ کیست؟
مدرس یا استاد دیجیتال مارکتینگ فردی است که دانش و تجربه خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال به دیگران منتقل میکند.
وی استراتژی، اصول و تکنیکهای مختلفی مانند سئو، بازاریابی محتوایی، تبلیغات دیجیتال، رسانه های اجتماعی و تحلیل دادهها را آموزش میدهد تا افراد بتوانند مهارتهای لازم برای موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ را کسب کنند.
به عبارت سادهتر، مدرس یا استاد دیجیتال مارکتینگ راهنمایی است که شما را در مسیر تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ همراهی میکند.
چه کسی فکر میکرد که اینترنت میتواند بستری متفاوت برای راه اندازی کسبوکار دیجیتال ما باشد؟
باور کردن این موضوع ممکن است سخت باشد که الان ما میتوانیم از طریق اینترنت، بلیت هواپیما و قطار را خریداری کنیم، حتی میتوانیم محصولات خود را از طریق دیجیتال مارکتینگ و اینترنت سفارش داده و در محل کار یا منزل تحویل بگیریم.
برای آشنایی و درک بهتر این روش جدید نیاز داریم تا از یک مدرس دیجیتال مارکتینگ درباره اش بیاموزیم
مهندس پیام لاهه که به عنوان مدرس دیجیتال مارکتینگ تاکنون به بیش از 3500 دانشپذیر به صورت حضوری و آنلاین مباحث تخصصی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را آموزش داده است.
دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ که توسط مهندس پیام لاهه تدریس می شود:
- مدیریت دیجیتال مارکتینگ (50 ساعت)
- مارکتینگ با هوش مصنوعی (15 ساعت)
- لینکدین مارکتینگ (6 ساعت)
- تولید محتوا با هوش مصنوعی (6 ساعت)
- بازاریابی محتوایی (6 ساعت)
- سوشال مدیا مارکتینگ (30 ساعت)
- اینستاگرام مارکتینگ (30 ساعت)
- کمپین دیجیتال (10 ساعت)
- استراتژی دیجیتال (10 ساعت)
سوابق تدریس دیجیتال مارکتینگ
- شرکت ایرانسل
- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
- کمیته امداد امام خمینی
- شرکت صنایع شیر ایران
- موبایل۱۴۰
- هلدینگ رایزکو
- موسسه خیریه ایلیا
- مدرس دوره دیجیتال مارکتینگ در مجتمع فنی تهران (شعبه مرکزی، نمایندگی زعفرانیه، نمایندگی میرداماد، نمایندگی نیاوران، نمایندگی قیطریه، نمایندگی ونک و نمایندگی نارمک)
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در جهاد دانشگاهی
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در آکادمی اینفوگرام
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در آکادمی برنادل
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در آکادمی بین المللی فراکوچ
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه علم و صنعت
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه تهران
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه امیرکبیر
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه علامه طباطبایی
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه الزهرا
- مدرس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه شهید رجایی
-
مدرس دیجیتال مارکتینگ در مرکز نوآوری انرژیک
- پارک علم و فناوری گلستان
- مرکز نوآوری مانا
- مرکز مشاوره ورنا
- باشگاه نوآوری نیترو
نمونه های آموزش مدرس دیجیتال مارکتینگ
آشنایی با شبکه اجتماعی لینکدین
متاورس کجاست؟
معیارهای الگوریتم اینستاگرام
برای هماهنگی برگزاری دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ و هوش مصنوعی با شماره موبایل 09212812190 تماس بگیرید
تعریف مارکتینگ چیست؟
از نظر مدرس دیجیتال مارکتینگ، مارکتینگ (بازاریابی) شامل شناسایی، پیش بینی و برآورده کردن نیازهای مشتری از طریق توسعه، ترویج و توزیع کالا و خدمات است.
گسترش اینترنت و فناوری های دیجیتال منجر به افزایش قابل توجه فعالیتهای مارکتینگ شده است.
مصرف کنندگان روزانه با انبوهی از تبلیغات از طریق پلتفرمهایی مانند رسانههای اجتماعی، تلویزیون، ایمیل و استریم آنلاین مواجه می شوند. علی رغم سلطه رسانههای دیجیتال، رسانههای سنتی مانند تلویزیون، رادیو، روزنامهها و مجلات هنوز دارای تبلیغات هستند.
تغییر به سمت رسانههای دیجیتال، این روش های مرسوم مارکتینگ را در رسیدن به مخاطبان گسترده تر با هزینه های کمتر موثر کرده است.
تیمهای مارکتینگ از استراتژیها، تکنیکها و کانالهای آنلاین و آفلاین متنوعی برای درگیر کردن مخاطبان هدف و تشویق آنها به خرید محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسبوکارها استفاده می کنند
دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه کار می کند؟
به عنوان مدرس دیجیتال مارکتینگ برای مدیران کسب و کار، تعریف «دیجیتال مارکتینگ چیست» ساده است، اما درک نحوه عملکرد آن کمی پیچیده است.
دیجیتال مارکتینگ همه چیز در مورد استفاده از پلتفرمها و کانالهای دیجیتال برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار است. دیجیتال مارکتینگ نه محصول است و نه خدمتی که برای شما کار کند؛ این مفهومی است که باید آن را تطبیق دهید و برای خودتان کارآمد کنید.
کمی گیج کننده است، نه؟ نگران نباشید، وقتی این مفهوم را درک کنیم، همه چیز کاملاً شفاف خواهد شد.
دیجیتال مارکتینگ با ادغام کانالهای دیجیتالی مانند گوگل، یوتیوب یا اینستاگرام با تکنیک های بازاریابی مانند پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی ایمیل، بازاریابی رسانههای اجتماعی و بسیاری دیگر برای جذب و هدایت مشتریان کار می کند.
هدف نهایی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
کل ایده پشت این فرآیند شناسایی و هدف قرار دادن مشتریان بالقوه و علاقهمند کردن آنها به آنچه ارائه میدهید، در نهایت متقاعد کردن آنها به خرید و عضویت در کانال بازاریابی شما است. اما ابتدا، باید هدفی تعیین کنید:
با دیجیتال مارکتینگ به چه هدفی میخواهید برسید؟
استراتژیها و پلتفرمهای مختلف بازاریابی برای انواع مختلف تبلیغات مناسب هستند.
برای آگاهی از برند، بازاریابی رسانههای اجتماعی میتواند عالی باشد. اما اگر می خواهید سرنخ ایجاد کنید، PPC و SEO ممکن است همان چیزی باشد که نیاز دارید.
اکنون که فهمیدید دیجیتال مارکتینگ میتواند بسته به هدف نهایی کسب و کار یا بازاریابی شما به روشهای مختلف کار کند،
فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ کدام است؟
فناوریهای دیجیتال مختلفی وجود دارند که کسبوکارها و دیجیتال مارکترها میتوانند از آنها برای پخش پیامهای مارکتینگ خود به مخاطبان هدف آن استفاده کنند. نمونههایی از فناوریهایی که میتوانند مشتریان بالقوه را جذب و درگیر کنند عبارتند از فناوری تلفن همراه (رسانههای اجتماعی، تلفنهای هوشمند)، PPC، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات نمایشی. در این دوران، دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی در تصمیمگیری خرید مصرف کنندگان دارد.
بنابراین برای شرکتها مهم است که کسبوکار خود را آنلاین کنند و تا حد امکان حضور آنلاین خود را تقویت کنند. دورانی که مشتریان برای خرید یا دریافت اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات به فروشگاه فیزیکی مراجعه میکردند، گذشته است. اکنون، مصرفکنندگان از اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات در مورد محصولات مختلف و تصمیمگیری آگاهانه برای خرید استفاده میکنند؛ حتی اگر به یک فروشگاه فیزیکی مراجعه کنند، ممکن است برای دریافت محصول یا تکمیل خرید باشد.
اینجاست که دیجیتال مارکتینگ وارد میشود: به شرکت شما کمک میکند تا به مشتریان هدف خود در هر کجای مسیر ارزش مشتری برسید.
در زیر لیستی از تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ آمده است:
- بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو (SEO)
- بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
- سوشال مدیا مارکتینگ (Social Media Marketing)
- تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising)
- مارکتینگ آنالیتیکس (Marketing Analytics)
- بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)
- بازاریابی مجدد (Retargeting)
- بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
- همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
- بازاریابی موبایلی
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- مارکتینگ اتومیشن
- روابط عمومی دیجیتال
برای هماهنگی برگزاری دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ و هوش مصنوعی با شماره موبایل 09212812190 تماس بگیرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.