لینکدین یکی از بهترین ابزارهای برندسازی شخصی و جستجوی شغل شناخته می‌شود. در کارگاه آموزشی آشنایی با لینکدین مارکتینگ درباره تفاوت بین لینکدین و سایر رسانه‌های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک و اینستاگرام را معرفی شده است.

لینکدین بابیش از 900 میلیون کاربر در سراسر جهان، یک رسانه اجتماعی حرفه‌ای است و امکانات بسیاری برای شبکه‌سازی بین افراد و متخصصین ایجاد کرده است..
شما برای اینکه وارد این بازار شوید کافیست یک پروفایل داشته باشید،  و با نکات کاربردی آن آشنا باشید

داشتن یک پروفایل خوب در لینکدین، یک سرمایه‌گذاری برای شناخته‌شدن شما و ایجاد شبکه‌ای حرفه‌ای است، که در نهایت شما را در مسیر آرزوهایتان قرار خواهد داد. به همین دلیل است که باید برای یادگیری اصول و قواعد لینکدین به یک متخصص اعتماد کنید تا به شما برای استفاده از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های لینکدین کمک کند.

لینکدین؛ فیسبوک یا توییتر یا اینستاگرام و یا هر رسانه اجتماعی دیگری نیست.
لینکدین فرهنگ خاص خود را دارد که حول محور تجارت می‌چرخد و به‌طور خاص برای افراد حرفه‌ای ساخته شده است.
در لینکدین می‌توانید فرصت طلایی ارتباط با متخصصان دنیای کسب‌و‌کار را بدست بیاورید، که شاید در هیچ کجای دیگر وجود نداشته باشد.
بهترین شرکت‌های دنیا مانند اپل، گوگل و دیزنی ازطریق  لینکدین استخدام می‌کنند
لینکدین می‌تواند سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای شبکه‌سازی و یافتن کسب وکار  شما در حال حاضر باشد.

مدرس کارگاه آموزشی آشنایی با لینکدین: مهندس پیام لاهه مطلق

مدت زمان کارگاه آشنایی با لینکدین: 110 دقیقه

نحوه دسترسی به کارگاه آشنایی با لینکدین: رایگان

پیش نیاز کارکاه آموزشی اشنایی با لینکدین: این کارگاه هیچ پیش نیازی ندارد.

راه ارتباطی با مدرس کارگاه آموزشی آشنایی با لینکدین

https://www.linkedin.com/in/payam-lahemotlagh

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *