پیام لاهه
- توسعهدهنده کسبوکار دیجیتال
- مدرس هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ
فلسفه وجودی پیام لاهه
معتقدم که توسعه پایدار در کسبوکار، فقط با درک انسان و بهکارگیری هوش مصنوعی ممکن است.
فناوری، ابزار است؛ اما آنچه مسیر را روشن میکند، تفکر انسانی، معنا و بینش است. مأموریت من کمک به مدیران و کارآفرینان است تا: با استفاده از هوش مصنوعی، داده و بازاریابی دیجیتال، کسبوکارشان را هوشمند، چابک و سودآور بسازند.
رزومه پیام لاهه
- دانش آموخته دکتری مدیریت کسبوکار (DBA) از موسسه GMT
- دانش آموخته مدیریت اجرایی کسبوکار (MBA) از سازمان مدیریت صنعتی
- دانش آموخته مشاور مدیریت دوره عاملین تغییر
- دانش آموخته کارشناس اکوسیستم نوآوری از کیمیا کالج
- دانش آموخته مهندسی نفت از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران
- دانش آموخته کوچینگ و کوچ معتبر کسبوکار
- منتور و مشاور بیش از 150 کسبوکار
- ندریس به بیش از 3900 دانش پذیر (حضوری و آنلاین)
- مدرس سازمانی هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ
داستان پیام لاهه
من مسیر حرفهایام را در صنعت نفت آغاز کردم؛ جایی که نظم، تفکر سیستمی و تحلیل داده را آموختم. اما همیشه درونم میل به معنا، رشد و خلاقیت زنده بود.
در سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفتم مسیرم را تغییر دهم و به دنیایی قدم بگذارم که با انسان، یادگیری و آینده سر و کار دارد: دنیای دیجیتال مارکتینگ.
در سالهای بعد، با شرکت در کارگاههای تخصصی و همکاری با اساتید مطرح دیجیتال مارکتینگ، یاد گرفتم که بازاریابی تنها ابزار فروش نیست؛ بلکه علم درک انسانها و ساخت تجربهای معنادار است.
از سال ۱۳۹۷ تا امروز، در مسیر آموزش، مشاوره و اجرای پروژههای دیجیتال مارکتینگ و هوش مصنوعی، در کنار برندها و مدیرانی بودهام که خواستهاند کسبوکارشان را متحول کنند، و افتخار داشتهام به بیش از ۳۹۰۰ مدیر، کارآفرین و دانشپذیر آموزش دهم.
پیام لاهه چه مسأله کسبوکاری را حل میکند؟
در دنیایی که هر روز ابزارهای جدیدی میآید،
بزرگترین چالش مدیران دیگر «نبود ابزار» نیست، بلکه نداشتن مسیر درست استفاده از آنها است.
من به مدیران و صاحبان کسبوکار کمک میکنم تا:
- استراتژی رشد دیجیتال خود را با نگاه دادهمحور طراحی کنند
- تیمهایشان را توانمند کنند تا مستقل و چابک عمل کنند
- از هوش مصنوعی در بازاریابی، تولید محتوا و تصمیمگیری استفاده کنند
- برندشان را از مرحله «فعال بودن در دیجیتال» به «پیشرو بودن در بازار» برسانند
مسیر پیام لاهه تا امروز
1386
ورود به مقطع کارشناسی مهندسی نفت
1387
ورود به بازار کار
1387
1390
ورود به صنعت نفت
1396
ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ
1396
1399
شروع فعالیت در اکوسیستم نوآوری
1399
ایجاد آژانس دیجیتال مارکتینگ
1399
1399
ورود به صنعت آموزش
1401
دریافت مدرک MBA
1401
1401
ورود به آموزش هوش مصنوعی
1403
دریافت مدرک DBA
1403
1403
ورود به صنعت مشاوره مدیریت





















