
دوره آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی
یکی از بخشهای دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی رسانههای اجتماعی (Social Media Marketing) است. امروزه حضور در رسانههای اجتماعی دیگر برای شرکتها و سازمانها یک پیشنهاد نیست بلکه یک الزام است و آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی هم جز نیازهای هر کسب و کاری به حساب میآید.
در پنج ویدئو ضبط شده با کلیات بازاریابی رسانههای اجتماعی آشنا خواهید شد:
- تاریخچهای از رسانههای اجتماعی
- تعریف رسانههای اجتماعی
- معرفی بازاریابی رسانههای اجتماعی
- جایگاه بازاریابی رسانههای اجتماعی
- چرایی حضور در بازاریابی رسانههای اجتماعی
- استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی
- پنج سوال مهم برای تدوین استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی
- چه محتوایی رو میخواهیم به اشتراک بگذاریم
- آمارهایی درباره وضعیت بازاریابی رسانههای اجتماعی در جهان و ایران
- آشنایی با پر مخاطبترین رسانههای اجتماعی دنیا یعنی فیسبوک و اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین، توئیتر و پینترست
- معرفی کانالهای رسانههای اجتماعی
- نکات تکمیلی در خصوص بازاریابی رسانههای اجتماعی
امیدوارم از این آموزش بهره لازم را ببرید.
مدت زمان دوره: 32 دقیقه
آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی (جلسه اول)
آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی (جلسه دوم)
آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی (جلسه سوم)
آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی (جلسه چهارم)
آموزش بازاریابی رسانههای اجتماعی (جلسه پایانی)
از فرهنگسرای فناوری اطلاعات برای در اختیار قرار دادن فضای استودیو حرفهای خود این مجموعه آموزشی بازاریابی رسانههای اجتماعی کمال تشکر و قدردانی را دارم